Me Little Princess
Disclaimer



Oh Hello ! I am Siti Aisyah and Im Sweetsixteen. Follow my blog ya :D Thanks. Follow my TWITTER :)

Story Owner Linkies


Credits
Template by MISS AOA
Cute header by AOA
Blog owner: AisyahOhAisyah
Best view: Google Chrome
Miss This Moment :'D
05 June 2012 | 1:14 AM | 0 comments
Assalamualaikum :D
Haihhh, penat doh baru balik dari KL
Duduk dalam kereta, penat ohhh -,-
Hurmm eh lari topik pulak. HAHA :D
Sebenarnya saya rindu masa saya dengan kawan-kawan
masa kat Kem Kor Kadet Polis Daerah Kuantan :'(
Sumpah, ramai saya jumpa kawan-kawan saya dari sekolah
rendah tapi tak sempat nak tegur coz terjumpa masa-masa
last day. Tapi ade pulak 3 Orang pelajar dari SMK Tengku Afzan
yang baru saya kenali dan tersangat lah baiknya >.<
iaitu Hanis Azlan Shah, Lily Azlin dan Adlin Ilyana :D
Tapi saya ingat lagi masa dalam toilet ! Ramai gila orang XD
Tapi masa tu jugak Hanis first time tegur saya sebab dia cakap
dia nak tumpang basuh kaki dia. Lily pulak first time tegur saya
masa dia nak pinjam cebok mandi saya :D HAHA
Sumpah rindu dohhhh >.< hurmmm :'/
Adlin, adlin, adlin :/ hurmmmmm........
Haaaaaa, dia tegur saya masa dia dapat tahu yang saya
nie GF CWA :D pastu dia suruh Hanis ambil
gambar dia ngan saya ! Eh bangga kejap dapat ambik
gambar ngan Adlin comel dia :D
Masa last day kitaorang lepak sama-sama.
Hanis ngan Lily tak habis-habis ngan kipas warna purple :D
Yelah panas kot :'D
Pastu trak dah banyak sampai nak angkut kitaorang
balik sekolah. Baru je ingat nak lepak lama sikit ngan diaorang
tapi trak tu suruh diaorang naik :'/ hurmmmmm :')
Diaorang dah naik trak, trak pon dah nak gerak, ape lagi
lambai lah kat dioarang :D
BYEBYE HANIS, BYEBYE LILY, BYEBYE ADLIN :D
Selepas diaorang balik, ehhhhhhhh jap !
macam kenal laki yang duduk kat belakang pokok tu!
sape eh?? tengok-tengok ! Lahhhhh ~ Ajiem rupanya :D
Dah lama kot tak jumpa dia. Selalunya kalau pergi mana-mana
mesti ade dia :D Ajiem, first time saya jumpa dia masa kat
Kem 1 Murid 1 Sukan Kuantan kat Cherating :D
Masa saya pergi kem nie bapok lah selengenye. First
time pakai uniform Kadet Polis. Cekak sampai atas butang :D
Muka tak payah cakap ! Hudohh XD
Weiiii, panjangnye story saya nie -,-
Eh gambar saya ngan diaorang lah !
Sumpah RINDU diaorang dan SAYANG diaorang :* <3


(Me with Hanis Azlan Shah)


(Lily Azlin! Gambar saya ngan dia hilang :'( )



(Me with Adlin Ilyana)



(Azlin Asmira, Nur Hasanah, Me and Nadzatul Hajar)

                                                                                      xoxo,
                                                                                      AOA



Old things