Me Little Princess
Disclaimer



Oh Hello ! I am Siti Aisyah and Im Sweetsixteen. Follow my blog ya :D Thanks. Follow my TWITTER :)

Story Owner Linkies


Credits
Template by MISS AOA
Cute header by AOA
Blog owner: AisyahOhAisyah
Best view: Google Chrome
Yahhhhhuuuuu !
12 September 2011 | 12:52 AM | 0 comments
Yeayyyy ! akhirnya aku dapat masuk tarian
and buat persembahan for
HARI KEBANGSAAN YANG KE-45 :D
Fisrt2,memang takut gile lah.
tak tahu nak cakap macam mana.
huahua. kitaorang pergi 10 orang.
Aku, Azlin, Hasanah, Afifah, Hajar, Aimee,
 Fharen, Adib, Faris & Lukhman.
cikgu mat sood yang hantarkan kitaorang.
punya lah awal dia hantar.
nak tahu pukul berapa?
pukul 8. padahal start kol 10.
kitaorang ingat dia awalkan padahal 
mat sood tak bace kat kertas
kebenaran tu pukul berapa. =='
punya lama lah nak tunggu nye, adoyaiiii
mat sood mat sood!
then dah pukul 10 kitaorang start belatih.
owkey,yang ajar kitaorang tarian 
ialah abang zaim and abang syuk.
(tak tahu betol ke ejaan nama tu)
diaorang memang baik and sporting gila <3
bla bla bla bla bla bla bla bla bla
dah pukul 5. kitaorang pon balik nak rest.
balik balik je rumah terus aku online
and makan kuih raya. huahua.
lepas tu mak aku pulak nak online,aku pon 
bagilah. aku nak g mandi tapi aku g tengak tv jap.
then aku boleh terlelap sampaiiiiiiiii pukul 11.50 p.m.
terkejut aku,ingat kan jam astro tu salah. haha.
aku bangun and aku terus g mandi. and layan2
kakak2 aku yang sengal2 tu. huahua.
then aku sambong tidur balik. 
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
memang penat gile first day pergi tu.
tapi memang seronok tak terkira :D
k tu je lah cerita hari nie k.
bubye. sayang you alll's
muaaaahhhhsss :-*

                                                                                                 xoxo,
                                                                                                 AOA



Old things | New things