Me Little Princess
Disclaimer



Oh Hello ! I am Siti Aisyah and Im Sweetsixteen. Follow my blog ya :D Thanks. Follow my TWITTER :)

Story Owner Linkies


Credits
Template by MISS AOA
Cute header by AOA
Blog owner: AisyahOhAisyah
Best view: Google Chrome
Training Again !
12 September 2011 | 1:10 AM | 0 comments
hye all's :)
hari nie penat sangat2, coz hari nie 
training dari pukul 10 a.m - 10 p.m
tapi memang enjoy sangat sangat.
tapi mula tension lah jugak coz
mula mula suruh kitaorang masuk
then suruh kitaorang keluar pulak.
tapi nasib baik aku sabar orang nya ;)
hehe. kawan2 aku yang lain tu pon
rasa fras sangat2, tapi aku pakat ngan 
diaorang suruh buat muka sedih. huahua
memang jadi. yeayyyy !! (jahat benor perangai)
tiba2 abang zaim datang cakap ngan kitaorang
yang dia tengah cari tempat untuk kitaorang 
masuk nanti. kitaorang pon ape lagi. suke
sangat lah sampai tak terkira. huahua.
then,abang zaim ajar kitaorang.
memang bez lah. tapi esok kitaorang
kena training kat taman kerang. (kat masjid besar)
haha.nak ade kat sana esok sebelum pukul 7 coz
kitaorang nak ikut jam Askar. sape lewat
tak dapat makan. padan muka hang.. :D
kena pakai baju putih and track hitam ;)
yang bertudung haruslah memakai
tudung hitam ;) . habis lah aku kena
berjemur tengah panas lagi.hitam lah aku :(
dah lah kitaorang beltih sampai kol 12 lebih kot.
then pukul2 sambung kat taman budaya balik. 
adoyaiii dan balik lewat malam lagi.
sabor je lahhhh. :D

                                                                                             xoxo,
                                                                                             AOA


Old things | New things