Me Little Princess
Disclaimer



Oh Hello ! I am Siti Aisyah and Im Sweetsixteen. Follow my blog ya :D Thanks. Follow my TWITTER :)

Story Owner Linkies


Credits
Template by MISS AOA
Cute header by AOA
Blog owner: AisyahOhAisyah
Best view: Google Chrome
Perkhemahan Bersepadu Unit Beruniform SMKTC 2011
02 May 2011 | 8:38 PM | 0 comments







Wah,happy nye dapat g kem wat kali KE-2 bersama kawan2 ku.. bez teramat sangat.. aku g 3 hari (27,28 dan 29 haribulan) tak lama pon..huhu~ pada hari pertama,aku di hantar oleh ayah dan mak kesayangan ku di Pusat Kokurikulum Kuantan.. aku takut gila coz aku takut diaorang dah datang tapi rupa2 nye aku sampai dulu daripada diaorang.. ahhaha~ wat debo je..pas diaorang sampai and blablabla.. cikgu suruh wat kumpulan coz nak dirikan khemah masing2.. 1 khemah 4 orang.. pastu ade orang kokurikulum tunjuk kan cara2 nak pasangkan khemah... dah ciap tu,kitaorang pasang..!! nak tengak gambar..?? tapi 1 je lorh.. ahhahah~ tadaaaa,,!!


Owkey2,dah lepas dirikan khemah..kitaorang makan and kena mandi manda untuk sembahyang pulak... heehhe~ blablabla... malam tu pulak,kitaorang ade ceramah sikit dari ustaz shaharuddin iaitu ustaz aku sendiri.. heheh..



 pas ceramah tu sembahyang isyak pulak... lepas solat kitaorang ade aktiviti kena buat dalam 2 uniform.. uniform aku ialah KRS dan 1 uniform ag ialah ST.JOHN... kitaorang disuruh untuk membina logo,bendera,lagu,nama kumpulan dan ahli kumpulan dan moto...kelakar gilak..!! lepas siap semua tu.. kitaorang ade makan sikit sebelum tido...dalam kol 11 lebih kitaorang pon tido.. tapi ade yang melarat sampai kol 4 pagi baru tido.. ahhaha~

Pada keesokan harinya,kitaorang kena bangun pagi coz ade senaman pagi..huhuhu~



 pagi tu jugak kitaorang ade 2 stesen untuk dirempuhi.. iaitu kayak dan berbasikal... syok gila.. kitaorang dibahagikan kepada 2 kimpulan.. aku kumpulan ke-2.. kitaorang kena pergi kayak dulu dan kumpulan ke-2 kena g berbasikal dulu.. memang bez lol..!! nah gambarnye tapi bukan gambar aku..hehhehe~ tadaaaa



 hahah~ tapi yang tak beznya,tiba2 kat depan kayak aku ade labah2.. nasib baik aku tak gelabah kalau tau aku  terbalik jatuh.. hahaah~habis dari kayak aku disuruh pergi ke tempat berbasikal...jauh lah jugak kena jalan2 sampai ke sana.. sampai kat sana aku terus chop basikal.. hehhe~ tapi rasa kekok sikit coz dah lama tak naik basikal..!!! grrr.. ==’ tapi paling takut naik basikal masa kena turun bukit.. perghhhh..!! takut gila.. nasib baik aku tak jatuh tapi nasib malang ditimpa kawanku.. syalinna saiful,dia terjatuh..heheh~padan muka... terkejut aku tengak dia jatuh.. lepas aku tengak dia jatuh,aku takut nak wat.. tapi aku kuat kan semangat untuk buat semua tu..hhehehe~ picture nya.. tadaaa...


pas berbasikal kitaorang di anta balik ke kem untuk mandi2 siap2 untuk sembahyang and untuk ke stesen 3 dan 4.. pada stesen ke 3,kumpulan aku kena g naik abseiling dulu.. Ya Allah,takut aku.. hahah~ tapi lepas aku,syalinna saiful,nissa natasya and 3 orang budak lelaki dipanggil aku tak rasa takut pulak... hahahah~ korang tahu tak abseiling tu ape..?? meh aku tunjuk kan..hehhehe~ nie abseiling...alang2 macam nie lah.. tapi dia punya tempat abseiling lain sikit.. :)


lepas berabseiling,kita orang kena masak dalam hutan.. barang2 yang diberi ialah tepung,beras,telur 2 biji,teh goncang,mancis and 3 bekas mangkuk besi.. semua benda tu kena bakar.. hahaha~ gila lol..!! soriey lah masa kitaorang masak nie takde gambar..hehheh~ lepas habis semua aktiviti kitaorang,kitaorang pon balik khemah sendiri untuk siap untuk mandi manda,solat dan makan malam..!! malam tu pulak kitaorang kena buat persembahan.. uniform KRS kena buat boria..hahah~ kelakar..!! kitaorang pakat bantai je.. hehhe~ kitaorang dapat no. 4..!! masa persembahan pon takde gambar..!! lepas habis buat persembahan,kitaorang pon tido kepenatan...!! esok pagi ade majlis penutupan pulak.. nie gambarnye...!!!


lepas siap penutupan perkhemahan kitaorang ambil gambar ramai2.. 


dan nie gambar uniform aku iaitu KRS..!! ade 2 gambar tau.. :)


gaya bebas..!!!


PLAN DI PUSAT KOKURIKULUM... :)



“Disini jua memori tercipta,kenangan bersama tiada ku lupa” 

                                                                     xoxo,
                                                                                                     AOA


| New things